7 juni 2016

Skafferi

Att få ett "walk-in" skafferi var för mig ett måste när

vi planerade att bygga vårt hus. Det här skafferiet har föranlett

en del diskussioner och även en del tårar, främst när jag försökte

övertyga/få min man att förstå vikten av ett stort skafferi.

Nåja, nu blev inte skafferiet så stort - men det blev större

än vad maken hade tänkt sig och tillräckligt stort för att jag ska vara nöjd!



Det blev tapeter från Rusta. Och skafferiet fylldes rätt snabbt med 

diverse burkar och lådor i olika dess slag och åldrar.



Problemet är nu bara att jag inte vet vart all matvaror ska få plats!

Min make trodde att "man" har stort skafferi för att kunna bunkra upp

med torrvaror och konserver etc... 

Ja, det kan ju också vara ett alternativt användnings område :-D 

........................... hemma hos någon annan!!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar