23 dec. 2013

En fröjdefull jul...

... önskar jag er alla!!


Ikväll har jag och sambon haft en uppesittarkväll som bestod i att förbereda julmat,

i form av att göra köttbullar och marinad för revbensspjällen. Avslutade köksstöket

med att göra Leilas Rocky Road




 När det var färdigt så var det dags att fixa det sista med julklapparna

och vips var klockan över 24.... Det blev visst inget mys i soffan ikväll!

Men nu känns det i alla fall hyfsat förberett inför morgondagen.


Åh sen var det de här med bygget.....




Det har varit rätt stillastående under november och december.

Har inte lagts många knop där. För tillfället väntar vi in en ritning för 

ventilation och laddar för att ta nya tag med insidan av huset. De här bilderna 

lyckades jag ta under den korta period vi faktiskt hade snö. Men nu är tyvärr 

det mesta borta, det är ju ändå trots allt fint och mysigt med en vit jul.




Jag hoppas ni har/får fina helgdagar tillsammans med nära och kära.

GOD JUL!!



3 kommentarer:

  1. God Jul vännen, hoppas ni får riktigt härliga dagar med nära och kära!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Höööög ingenkänningsfaktor där, det har inte blivit mycket vila och soffmys inför julafton, puh! Idag blir det disk och städa upp lite sedan ska jag sjunka ner i soffan och inte ta mig upp förrän det är dags att lägga sig för kvällen, haha :) Vacker bild på ert hus i vinterlandskap! Tiden är ur led, känns ju inte som vinter...

    Mååååånga julkramar aka

    SvaraRadera
  3. Huset ser jätte fint ut ihop med snön! God fortsättning!

    SvaraRadera