16 apr. 2016

"Gästrum"

I dag tänkte jag visa tapeterna i vårt "gästrum".

Några dagar efter jag hade beställt tapeterna så flyttade  min dotter

hem igen och rummet fick istället bli hennes sovrum. Men eftersom tapeterna

redan var beställda så fick hon leva med mitt val. Även om de inte var några favoriter

för henne i början så tror jag nu ändå att hon trivs i sitt rum.



Rummet är inte ännu helt färdig inrett, men när det är det så kommer

det fler bilder på rummet. I övrigt så jobbar vi nu på att färdigställa

de sista detaljerna i huset och flyttar sakta in saker och möbler och

huset börjar alltmer att kännas som ett hem.

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej, det var länge sedan jag tittade in här, men det är kul, det hände saker hos er. Även hos oss hände det saker...
    Du har skrivit i ett inlägg för ett tag sedan att du dokumentera och visa allt här för att själv kunna gå tillbaka, jätte bra, samma gör jag med, men jag har även beställt hittills två fotoböcker, det lär nog bli ett till med allt vi har gjort inomhus... jätte kul att titta själv eller visa för andra utan att man behöver ta fram datorn... (det ta några dagar, men jag tyckte absolut att det var värd det.

    SvaraRadera