1 juni 2012

Vanish - Buzzador

Eftersom jag är en Buzzador ska jag berätta om de produkter jag får prova för folk jag möter.

Så nu tänkte jag passa på och berätta om mitt senaste Buzzuppdrag.

Jag fick hem en kartong med olika tvättmedel från Vanish.




Det "vanliga" tvättmedlet hade jag testat tidigare, men inte de övriga

sorterna och jag har fortfarande inte hunnit prova dem alla.

Vanish ska vara speciellt bra för att ta bort fläckar vid

första tvätten och vid låga temperaturer. Jag tvättar oftast i 40 grader

och Vanish klarar utan problem att få tvätten ren (som alla tvättmedel bör).

Det är inte ofta vi drabbas av svåra fläckar på kläder eller möbler,

men en juice- och kaffefläck (eller var det oboy?) fick vi på köksduken.

Ett perfekt tillfälle att testa Vanish Oxi Action crystal white.



Den översta bilden är före tvätt, medan den undre är efter.

Som ni ser är fläcken inte borta :(

Skulle kanske behövt förbehandla den, men då hade jag

inte fått sett vilken kapacitet tvättmedlet har.

Hoppas nu bara att jag får bort fläcken med nått av de andra medlen.

Om ni är nyfiken på vad det innebär att bli en Buzzador eller

om ni också vill prova och få utvärdera olika produkter hittar ni

en länk här till höger!





1 kommentar:

  1. Låter intressant det där att få testa om reklamen verkligen stämmer. Men det trodde man ju inte innan heller....
    Vilken underbar tomt ni har!
    Önskar en trevlig helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera