15 feb. 2015

90 kvm klinker

Nu är golvet äntligen lagt i hall/kök/vardagsrum

totalt ca 90 kvm klinkers.

Tanken var att det skulle fogas i helgen, men pga 

sjukdom har vi fått skjuta på det. 

Så ni får vänta lite med bild på det.

Jag har också lovat visat grovskissen för vårt

"master bathroom" men först måste jag bara visar er

badrumslampan som jag redan har köpt!!!

Ja, jag ligger inte riktigt i fas med byggandet/planerandet.. hi hi.




Skyller på att vi hade ett presentkort som vi behövde använda..

Men jag tror att den bli fin till vår stjärnhimmel i taket.



Hoppas ni har haft en trevlig helg!



2 kommentarer:

  1. Suuuperfin lampa, kommer bli kanon!!! Och guuud så spännande med golvet, vill se!! :)

    kramar aka

    SvaraRadera
  2. Vi har en liknande kristallkrona i vår tvättstuga som ligger i anslutning till badrummet. Det är jätte fint!

    SvaraRadera