7 feb. 2015

Vi kämpar på

Här kommer ett livstecken från mig och vårt husbygge.





Vi började det nya året med att ge garaget ett tak.








 Det har också lagts golv och satts innertak.

Här kommer ett litet smakprov.






Det kommer fler bilder efter att jag har varit till huset och fotat med min kamera.

Har än så länge bara halvtaskiga mobilfoton.

Mina planer är att jag ska återuppta mitt bloggande igen, då

jag har en förhoppning om att min energi ska komma tillbaka i takt med

att dagarna blir allt längre/ljusare. Den här vintern har verkligen varit tröttsam!

Och eftersom den nu roligare delen av husbygget inleds

tror jag att den här bloggen blir mer givande för både mig och er.

Kan ju bli så att jag behöver era värdefulla smakråd!


1 kommentar:

  1. Oooo hade varit roligt att få se mer. Hoppas att energin kommer med ljuset. Så känner jag också.

    SvaraRadera