5 juli 2012

Ha den äran...

till mig som blivit ett år äldre idag.

Jag tycker att efter man passerat 35 år bara skulle behöva

fylla vartannat år! Tänkte även (förutom att uppmärksamma

mig själv *ler*) även lämna ett litet livstecken nu

när jag har varit "försvunnen" härifrån i några veckor. Det var något helt

oplanerat. Men nu känner jag att lusten börjar komma tillbaka,

så förhoppningsvis får jag upp farten igen!


Efter jobbet idag firades jag med god middag, blommor och presenter.

På bilden kan ni se några av de saker jag fick, bl.a.

4 härliga koppar från Living and Room

och en Omegavisp. Av sambon fick jag

biljetter till Nickelback i september, så då ska jag iväg

och rocka loss till ett av mina absoluta favoritband!

Nu måste jag absolut ta och kika runt hos er och se vad jag har missat...

KRAM




9 kommentarer:

  1. GRATTIS!

    Vilka jättefina koppar du fått!

    Hälsningar Anncathrine

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen!
    Fina presenter. Kul med upplevelser tycker jag. Man behöver en paus ibland, det finns ju annat i livet som också måste funka. Men det är kul att du är tillbaks!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Men stOOOrt GRATTIS!!
    Ja, inte behöver det uppmärksammas just siffrorna, men vi är väl inte äldre än vad vi gör oss. (Fast tittar vi på hur gamla våra barn är, så känner jag mig rätt ung ändå:-))
    Eller är det tantvarning nör man börjar önska sig upplevelser??:-P

    Braiga presenter du fått.
    Nu börjar det bli tjatigt att snacka pringles du..fniss. Sista dan för mig imorgon, sen 4 lovely ones. Jag kömmer:-)
    Ha det bäst!
    Kram den andra 30+:aren.

    SvaraRadera
  4. Grattis fina du! Hoppas din dag har varit kanoners på,alla sätt :) vispen är fantastisk. Särskilt till äggröra...

    SvaraRadera
  5. Stort grattis gulliga Helena!! Hoppas din dag var (har ju hunnit bli den sjätte nu) jättebra.
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Mennnn....GRATTIS hjärtat.Jisses så mycket fina saker du fått..Muggarna var urläckra. Och vispen har jag inte en susning om vad de är men säkert nåt väldigt fiffigt.Gladast är jag nog om du känner dig bättre och är på G igen vad det än må ha varit. Hoppas din dag var toppen igår..Ha de bäst nu..

    Kramizar LIsa

    SvaraRadera
  7. Åh ett stort Grattis till dig i efterskott!
    Själv har jag hunnit med 10 år till...
    Kul present, Nickelback är såå bra!

    Kram Suss

    SvaraRadera