7 juli 2012

Mör i kroppen

Go´kväll!

Har ni en bra helg?

Min helg har så här långt varit ganska intensiv och tröttsam,

så just nu orkar jag inte så mycket mer än att luta mig bakåt

men en.....



smarrig kopp ifrån vår Tassimo maskin.

Vår nya vän i köket, som vi alla gillar väldigt mycket!

Vi fick köpa maskinen till ett förmånligt pris genom


(Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier)


Det finns många goda drycker att välja bland men ikväll blev det denna;




Mycket god enligt mig, min dotter (och många fler).

Nu är det dags för mig att njuta av min dryck medans den är varm

så jag önskar er en fortsatt trevlig helg.




2 kommentarer:

  1. Ojdå vad har du haft för dig vännen?! Tja kaffe klarar jag mig utan men för den som gillart är maskinen säkert toppen;). Har semestern börjat än? Här njuter vi av...........regnet;)! Ha en riktig fin dag!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas drycken var god, en sådan hade passet i kväll. En riktigt grå disig kväll som en kopp värmande hades suttit gott med.

    SvaraRadera