27 aug. 2011

Allt utom husbygge...

För tillfället känns det som att den här bloggen handlar om ALLT förutom vårt husbygge, som den egentligen är skapad för. Markarbetet på tomten fortsätter allt eftersom vädret tillåter på kvällar och helger, men jag tror att ni redan har sett tillräckligt med bilder på sambons grävare och jordhögar! Så ni får helt enkelt stå ut med att de allra flesta inläggen handlar om annat, i alla fall för tillfället! Men du sorterar inläggen enkelt under rubriken  Etiketter i högerspalten, utifrån vilka inlägg du vill läsa.

Vad jag längtar tills den dag jag kan sitta på altanen med en kopp kaffe och njuta av detta!!


Igår inhandlade jag i alla fall lite färg för måla om lite inredning här hemma.. vi får se om jag vågar visa resultatet senare! Nu ropar penseln, så det är bäst att jag går dit och fortsätter. Hoppas ni alla har en underbar helg!! Kram på er!

5 kommentarer:

  1. Tack för att du tittade in hos mig och lämnade en kommentar. Man blir så väldigt glad :) Så hittade jag ju till dig. Så underbart det måste vara att få möjlighet att skapa sitt drömboende som ni håller på att göra. Jättespännande att följa ert husprojekt, så jag lägger till mig som följare av din blogg. Förstår att du längtar efter att få njuta av den vackra utsikten.

    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. haha...ja, men det är du inte själv om precis!
    men det är ju det som är lite kul å!

    Vilket härligt kort du har lagt upp på FB...
    Ingen kan ju undgå att det är lyskväll hos er!

    Hoppas på måleribilder snart!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. men å tack rara du vad snäll du är som talar om det för mig <3<3<3
    Så snällt!!!!
    Som tack måste jag ju bli följare, om jag inte redan är det, har väldigt dålig koll....
    Tusen tack och kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  4. Tänkte själv också blogga om vårt husbygge. Men det är faktiskt svårt att hitta nånting att skriva om varje dag fin blogg!

    SvaraRadera