17 aug. 2011

Letar du efter ett hus att köpa??

Nu är jag tillbaka i hemmets lugna vrå efter 3 intensiva dagar i huvudstaden. Det blev en heldag på Gröna Lund och en heldag inne i city springandes i en massa butiker samt myslunch i gamla stan. Förutom alla besök i klädbutiker blev det även en del besök i roliga designbutiker, men köpte tyvärr inget nytt till hemmet!! Men det så roligt att kolla på allt vackert och det väcker ju en massa tankar och idéer.

Då jag inte fick med mig kameran har jag inga nya foton att bjuda på, istället tänkte jag bjuda på en länk till ett väldigt annorlunda hus som jag hittade i en artikel hos byggmentor.se som kanske kan ge lite inspiration till dem som går i byggtankar. Artikeln hittar du här och det bästa (?) är att huset är till salu om du inte vill bygga eget ;)

1 kommentar:

  1. Jäkligt häftigt :) Hittade den här på samma sida, ett sovrum som oxå är ett Piratskepp! http://byggmentor.se/nyheter/pirater-i-sovrummet/

    SvaraRadera