2 aug. 2011

Inspiration

Nu har jag sökt lite inspiration på nätet utifrån min ursprungsidé om att anlägga trädgården i etage. Så nu vet jag precis hur jag vill ha det.. jag har lånat bilden från http://www.heda.se/


Visst är det snyggt???!!!!  Fast på vår tomt skulle trappen i så fall gå från en grusplan upp till en gräsmatta. Känns lite konstigt att planera tomten ett par år i förväg, men det är praktiskt att förbereda allt som går redan nu, när det ändå ska grävas och flyttas på en hel del massor!

1 kommentar:

  1. Det är jättefint att göra etapper på det viset, för att göra något negativt till något positivt. För det är ju egentligen ingen höjdare med släntar, kan va jobbigt om man måste klippa gräs på en slänt!

    Kul att du gillade vår blogg! Roligt att få kontakt med andra husbyggare! :-)

    SvaraRadera