13 jan. 2012

Börjar på att landa...

Oj, vilken omställning det blev att komma hem. Missade en natts sömn på resan hem och det har tagit hela veckan att komma i balans igen. Men nu börjar allt mer eller mindre vara "normalt" igen... förutom att vi fortfarande är utan telefon/internet . Jag är verkligen beroende av min dator, så jag genomgår en mindre kris nu :) 

Tur att jag kan komma åt det mesta via min smartphone, även om det har sina begränsningar.. och för att inte tala om tiden det tar att ladda upp vissa sidor (t.ex. era bloggar) Men jag försöker att beta av er en efter en för att se vad ni har hittat på när jag har varit borta! Men jag gissar på att det kommer att ta några dagar :)

I USA tillbringade jag mycket tid i affärer, vilka många av dem låg i olika "Malls" (köpcenter).




Ovanstående foto knäpptes precis vid öppning, annars var det lite mer människor i rörelse där! =)

För mina bloggvänner som gillar att pyssla och funderar på att besöka USA kan jag rekommendera affärskedjan Michaels Arts & Crafts



Ursäkta den suddiga kvalitéen. Visste inte om det var tillåtet att fota i butiken så jag försökte vara snabb och diskret, hihi. 

Önskar er alla en trevlig helg!!

KRAM

10 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja du...förstår Att det tagit tid att landa.
    Men jag har ju kunnat följa.dig lite på FB oxå.
    Hoppas dottern är nöjd med resan!
    Fattas väl bara annat!
    Tråkigt att ni fortfarande är utan kommunikation.
    Jag skulle bli tokig!!

    Ha det gott sålänge!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Förstår det är jobbigt utan fungerade internet, skulle själv känna likadant!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle helt och hållet "barra ihop" (Stockholmsslang, betyder sörja, bli knäpp, hamna på psyket, hehe)utan min dator och Internet så länge som du fått lov att klara dig. Näpp, nu får de allt ta och fixa ert Internet.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem!
    Är så nyfiken på din bakgrund i USA.

    SvaraRadera
  5. Hej vännen och varmt välkomna hem!!
    Älskar USA!!
    Har varit där och längtar tillbaka!
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  6. Det är det värsta med att resa när det skiljer många timmar tycker jag. Men det är det ändå värt. Vårre med internet och telefonen. Jag klarar mig inte utan:).. Hoppas att det löser sig snart!!
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  7. Hoppas du "hämtat" dig från kulturshocken och jet lag! Jag har just lyckats sätta en translater till min blogg och prövade översätta din på finska och ooooh så jag skrattade: ...jag visste inte om man fick skjuta in i butiken, så jag gjorde det snabbt...! Ja, man undrar nog vilken bild folk får av en, när de inte kan bloggens ursprungliga språk, utan måste ty sig enbart till en översättare!
    Jag kan inte fatta storleken på den där hobby butiken du visar!!!

    Önskar dig en uppiggande helg!

    Kraam!

    SvaraRadera
  8. Vilket julpynt i köpcentret! Hur mycket kulor som helst ju....
    Välkommen tillbaka till livet igen då, förresten:)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  9. Hej och välkommen hem..Oj en sån resa ni varit på. Vilket äventyr. Hon har väl varit salig din fina dotter. Och vilka affärer. Man har ju en dröm om att en gång få åka till USA. Vi får väl se vad som händer, man vet aldrig. Härligt att ni hade de bra. Mindre kul med att vara utan kommunikation men vi väntar på dig gumman. Hoppas allt ordnar till sig hos er snart i allafall. Jag ska hoppa i säng och åka till Norge igen imorgon så nån lång tid hemma blev det inte. Men om två veckor blir det några fler dagar. Ha de så bäst nu..

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  10. Jag skulle nog också ha shoppat loss precis som du, fniss, lätt hänt:)))) Jag har aldrig varit till USA, har funderat på det många gånger men inte kommit till skott än. Vilken trevlig tripp ni varit på:)

    Önskar dig en riktigt fin vecka!!!

    Stöööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera