10 jan. 2012

Hemma!!

Hej mina vänner

Vill bara tala om att vi nu är hemma i Sverige igen. Och tyvärr är vi, 2 veckor efter Dagmars framfart,  fortfarande utan telefon, vilket för våran del även betyder utan internet :(

Kopplar för tillfället upp mig via mobiltelefonen vilket inte är en optimal lösning då den mobila täckningen inte heller är särskilt bra här ute på landsbygden. 

Så jag antar att mitt närvarande här på min blogg och på era bloggar kommer att vara minimal ett tag till. Känner att jag börjar få abstinens.... Saknar den dagliga titten in till er!!

Hela USA resan var mycket lyckad. Dottern fick verkligen valuta för sin tid där och även jag hade trevligt med nära och kära! Blev mååånga besök i olika köpcentrum och affärer, men inte så mycket shopping för egen del. Måsta ju lämna plats i min resväska för dotterns räkning, haha !!




Men två stora yankee candles köpte jag allt för ca 180 kr (för bägge). Önskar att de inte var så tunga för då hade jag kunnat köpa fler :)



8 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Vi har saknat dig!
    Va tråkigt med telefoni och internet, hoppas dom rättar till det inom kort!
    Kan tänka mig att det är en häftig upplevelse ni varit med om! Vilken resa!!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem och som Angelica redan säger, tråkigt när det strular med internet- hoppas ni har det bra ändå. Vi ses när vi ses, har ju koll på dina inlägg ;)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem och hoppas du får ett underbart 2012.
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Äntligen är du hemma igen =)

    Synd att uppkopplingen är som den är men åh vad kul att du haft det bra i USA.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem! Du har varit saknad. Nu får vi vänta på Internet också. Men det gör vi så gärna :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  6. Välkommen hem!
    Härligt att ni haft det så bra! Usch vad tråkigt med tele och internet! Du får ta igen det när det är fixat igen!! Hoppas att ni inte har drabbats hårt igen av blåsten.
    Var rädd om dig!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem!
    Härligt att ni haft det så bra! Usch vad tråkigt med tele och internet! Du får ta igen det när det är fixat igen!! Hoppas att ni inte har drabbats hårt igen av blåsten.
    Var rädd om dig!
    Kram kram

    SvaraRadera
  8. Deras dofter är helt underbara!

    SvaraRadera