22 jan. 2012

Ja ha ja...

det var den här helgen det! Har ni haft en bra helg? I morgon är det en ny vecka och nya möjligheter. 

Har ni nått spännande på agendan?

Jag ska försöka få klart hallen, dvs spackla och måla klart min nya städskrubb under trappen.

Vår hall är väldigt liten, typ 4 kvm och på den ytan ryms 3 dörrar och en trapp med städskrubb under. 

Så vi har som ni förstår inte mycket plats för ytterkläder och skor. 

I det nya huset ska vi ha en stor garderob där alla mina jackor och skor får plats.

Hittade den här bilden på nätet, minns tyvärr inte vart :/




Och jag kände direkt att den vore nått för mig :)

(sambon blir galen på mina och dotterns skor, som gör att hans enda par inte får plats på skohyllan)

Så en sådan måste jag försöka få tag i (till min framtida hall)

Om någon har sett att dessa finns att köpa någonstans så får ni gärna tipsa mig!


7 kommentarer:

  1. Hallu
    Ja vilken bra grej! Jag hojtar till om jag ser nån.

    Apropå tonårsbarn så kan man helt klart hoppas att dom lugnar ner sig lite, hehe. Min äldsta son är ganska lugn så att han nu är 18 gör ingen större skillnad. Min snart 15-åriga son å andra sidan, WOOP, WOOP, vet i katten hur detta skall gå =D, lär bli några vaknätter med oro. Bråk och tjafs.

    Kram Kram!

    SvaraRadera
  2. Men du vilken himla praktisk förvaring!!!! Helt klockren ju!!!! Har faktiskt inte sett något liknande förut, men lovar såklart att hojta till om jag skulle se något! Kanske går att bygga eget annars?!

    Stooooooooooooor söndagskramiz aka

    SvaraRadera
  3. Verkligen superläckert. Vilken bra idé. Det skulle verkligen behövas hos oss oxå.
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera
  4. Mycket bra ide måste jag säga! Det skulle nog inte vara så dumt med något liknande här, SMILE!!
    Hm det kanske går att bygga en själv?!
    Hoppas du har haft en bra måndag!
    Kram kära du

    SvaraRadera
  5. Hej söta..Oj de var en fiffig ide de. har aldrig sett nån. Kanske nåt man måste snickra själv. DU får gärna skratta åt mig för de gör jag själv med. Bara härligt att man kan se det roliga i allt eller hur. Lycka till med hallen nu..

    Kram LISa

    SvaraRadera
  6. Väldigt smart idé men ofta har vi tjejer skor som aningens högre än vanliga låga fack.

    SvaraRadera
  7. Här är också en smart sak:)


    http://www.rakkudesigns.com/shoe-wheel.asp

    SvaraRadera