15 okt. 2011

Bortskämd

Hej raringar. Tänk vad jag känner mig bortskämd, tack vare er! Jag har "bara" bloggat sedan juli och har sedan någon gång i augusti när jag införskaffade mig en räknare haft nästan 1500 besökare, vilket jag tycker är mycket bra. Mer än vad jag hade hoppats på! Det värmer så gott i hjärtat att ni tittar in hos mig. Glädjen över att ha hittat till så många fantastiskt fina bloggar och bloggare är stor och det mest fantastiska är att lilla jag som är född med otur har lyckats vinna 3 tävlingar sen jag steg in i den här nya världen.

Senaste vinsten fick jag hem igår, den kom ifrån "Hemma på Dunderbo"




Paketet var väldoftande och innehöll tvålar och badbrus från Klockargården. Lyxigt! Tack Gabriella för din fina tävling!




Nu ska jag och fästmannen ta oss ett glas vin och umgås lite. Önskar er en fortsatt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Men visst är det kul att blogga! Det är en snäll värld, om man kan uttrycka sig så. Mycket pepp och uppmuntran emellan bloggare. Jag har hängt i sedan i september och har samma känsla som du. Jättekul! Tack också gulliga du för fin hälsning hos mig. Och grattis till vinsterna. Sån tur har INTE jag! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Det är kul ATT blogga och att LÄSA bloggar :)
    Hoppas helgen har varit bra, många kramar Helena!

    SvaraRadera