2 okt. 2011

Fortsättning

Hej på er alla goa besökare. Jag hoppas ni har haft en toppen helg! Igår visade jag er en massa saker som jag hittade ute på vår loge. Men som jag berättade hittade jag även lite fler saker som jag lovade att visa senare. Här kommer den första.



En bricka som jag föll pladask för! Jag tycker att den är så otroligt fin. 

Den fick hamna på min spis, bredvid min andra spis.


Här ser ni vilken lyxig matlagningsplats har jag! Haha, visst har jag stor spis/ugn?!! Fniss, som ni kan tänka er är det ingen hit att stå och laga mat hemma hos oss och inte att baka heller för den delen.

Jag längtar så mycket efter vårt stora fina kök. Jag inbillar mig att jag helt plötsligt kommer att tycka att det är roligt att laga mat, när jag får ett riktigt kök i vårt kommande hus. Men risken är stor att det är just inbillning, men det kan inte bli tråkigare i alla fall.

Appropå mat så kom jag på att det är dags för middag. Så jag får visa er fler bilder lite senare.

Tjing så länge!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen, vilken loge ni har, blir lite avis!!!
    Jag älskar din spis!! men jag kan förstå om det är mindre roligt att laga mat där, hihi
    Vet du vad!! jag tänkte som du att med ett nytt fint kök så blir matlagning roligt,,, tyvärr blev det inte det... jag är inte alls road av att laga mat. Speciellt inte vardagsmat. Man har ju slut på idéer....
    Hoppas ni kommer igång med ert hus snart!!
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  2. Vi hade kanske lite mer plats i vårt gamla kök men endast två kokplattor och en mikro. Jag lovar dig, det blir roligare med ett riktigt kök och med masa utrymmen. Men vi klarade oss med kokplattorna i över två år och sedan endast en kylbag i ett halvår.

    SvaraRadera