12 nov. 2011

Kaos i maskineriet


Som jag skrev igår så har jag haft lite problem med tekniken så nu har jag suttit och googlat, läst och fipplat med inställningar.. men ändå får jag till den externa hårddisken som jag vill. Verktygslådan har jag (tack och lov) lämnat ifred, annars är jag ganska så snabb med att skruva isär saker. Men tyvärr tycker jag inte att det är lika roligt att skruva ihop det igen, ha ha.

Den här fina verktygslådan som du ser på bilden lottas ut av "Mannen" hos Frelugan. Tänk om man kunde ha turen att få vinna ett sånt fint verktygset i rosa! Tävlingen pågår t.o.m 30 november. Klicka på bilden så kommer du direkt till tävlingen om du också vill ha chansen att vinna.

Idag måste jag säga har varit en riktigt slödag, förutom en tur in till byn för att hämta dottern och den obligatoriska middagen har jag suttit med näsan framför datorn, telefonen (wordfeud) eller en skvallertidning näst intill hela dagen. Kvällen kommer att tillbringas i soffan framför tv:n med en godiskål och julmust! Vilken är er favorit julmust? I kväll kör vi med den här;




2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det finns fler som unnar sig riktiga slödagar - fast jag kan ju skylla på en riktigt förfärlig manlig förkylning som slagit till ;-)
    Hoppas det fixar sig på datorfronten....tycker du har otroligt mycket tålamod - jag hade slängt den i väggen för läääänge sedan!

    Ha en fortsatt bra helg!

    Hälsningar Zuzza (som också gillar Apotekarnes julmust!)

    SvaraRadera
  2. Jäkligt med maskiner som inte fungerar som de skall!
    Ja, den verktygslådan ser ut som en karamell!

    Ha en skön söndag!

    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera